Asiakastuki

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme? Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi,
kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!

ASIAKASTIEDOTE

ICT–alan toimihenkilöiden työehtosopimusneuvotteluissa ammattiliitto Pron ja Palvelualojen työnantajien Paltan välillä ei olla päästy sopuun, joten ICT-alan toimihenkilöiden lakko alkaa maanantaina 25.4.2022 klo 06.00. Työnseisaus kestää näillä näkymin sunnuntaille 8.5.2022 saakka.

Lakon aikana asiakaspalvelun puhelin on suljettuna ja sähköpostiviesteihin vastaamisessa tulee olemaan viivettä. Pyrimme palauttamaan palvelun normaaliksi mahdollisimman pian mahdollisen työnseisauksen päätyttyä. Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. 

 

Kirjaudu Oma Fonectaan

Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.

Ota yhteyttä

Puhelin-kuvake 020 692 999 *

Asiakaspalvelun puhelin on avoinna arkisin klo 9-15

 

Voit hoitaa useimmat asiat leppoisasti myös Oma Fonecta -itsepalvelukanavassa.

* Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Palvelu­kohtaiset ohjeet

Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.

Siirry lukemaan ohjeita

Usein kysytyt kysymykset

Ehkä pohdit samaa, kuin moni muu? Kokosimme useimmin asiakkaiden mieltä askarruttavat kysymykset ja vastaukset yhteen paikkaan!

Lue kysymykset ja vastaukset

Häiriötiedotteet

Fonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.

Katso status.fonecta.fi