Asiakastuki

Heräsikö sinulle kysymyksiä palveluistamme? Haluatko hallita asiakkuuttasi itsepalvelukanavassamme? Tältä sivulta löydät palvelukohtaiset ohjeet sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos jokin jää kuitenkin askarruttamaan mieltäsi,
kokeile rohkeasti chat-palveluamme 24/7!

ASIAKASTIEDOTE: Fonectan laskujen tilinumero muuttuu lokakuussa 2021
Pyydämme laskua maksaessanne tarkistamaan, että maksu menee laskulla näkyvälle pankkitilille.
Näin varmistetaan, että maksu kirjautuu oikein ja ilman viivästyksiä. Lisätietoa voit lukea täältä

CUSTOMER RELEASE: The account number of Fonecta's invoices will change in October 2021
When paying the invoice, we ask that you verify that the payment goes to the bank account indicated on the invoice.
This ensures that the payment is logged correctly and without delay. You can read more here.

Kirjaudu Oma Fonectaan

Oma Fonecta on yritysten itsepalvelukanava, jonka avulla käytät ostamiasi palveluita, päivität yrityksestäsi näkyviä tietoja Fonectan palveluihin, teet muutoksia tilauksiin ja laskutustietoihin, sekä lataat laskukopioita ja tarkastelet raportteja.

Kirjaudu

Ota yhteyttä

Puhelin-kuvake 020 692 999 *

Asiakaspalvelun puhelin on avoinna arkisin klo 9-15

 

Voit hoitaa useimmat asiat leppoisasti myös Oma Fonecta -itsepalvelukanavassa.

* Matkapuhelimesta 8,35 snt/puhelu + 18,05 snt/min. Kiinteästä puhelinverkosta 8,35 snt/puhelu + 6,55 snt/min.

Palvelu­kohtaiset ohjeet

Palvelukohtaisista ohjeista löydät lisätietoa palveluistamme, kuten niiden sopimuskausista, käyttöönotosta sekä laskutuksesta.

Siirry lukemaan ohjeita

Usein kysytyt kysymykset

Ehkä pohdit samaa, kuin moni muu? Kokosimme useimmin asiakkaiden mieltä askarruttavat kysymykset ja vastaukset yhteen paikkaan!

Lue kysymykset ja vastaukset

Häiriötiedotteet

Fonectan järjestelmissä ilmenevistä häiriötilanteista tiedotamme osoitteessa status.fonecta.fi.

Katso status.fonecta.fi