Jalo Taksi: Markkinointi piti asiakasvirran tasaisena poikkeusaikanakin

Turun alueella toimiva Jalo Taksi on päättänyt erottautua kovassa taksikilpailussa hyvällä asiakaskokemuksella. Siihen kuuluu muun muassa näyttävä kalusto ja panostaminen asiakkaan kohtaamiseen aina hymystä ja oven avaamisesta lähtien. Yritys ei pyöri pelkästään tolpalta otettujen taksikyytien varassa, vaan verkosta löytyminen oikeista kanavista on tärkeää, jotta asiakas voi tilata taksin helposti. 

Jalo Taksi päätti panostaa markkinointiin, ja keväällä 2019 avuksi otettiin Fonecta Kontakti. Sen avulla yrityksen ajantasaiset tiedot löytyvät kattavasti verkon eri kanavista. Poikkeusaikana vuonna 2020 käytössä oli lisäksi Google-hakusanamainonta. Aktiivisella markkinoinnilla oli välittömät vaikutukset: yritys joutui myymään myös eioota varaustulvan keskellä.

Tarvitsetko apua yrityksesi löydettävyyden parantamisessa? FONECTA KONTAKTI

Fonecta Kontaktin ansiosta Jalo Taksi löytyy kärkisijoituksilta Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluista. Taksia tilatessa kyytiä tarvitaan yleensä heti, jolloin hakutulosten ensimmäiset yritykset vievät suuren osan kaikista tilauksista.

”Huomasimme, että asiakkaiden netissä antamilla arvosteluilla on iso vaikutus. Olemme saaneet paljon tilauksia hyvien arvosteluiden ansiosta”, kertoo yrittäjä Jenny Jalo.

Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

0