Asiakkaitamme
Fonecta Kontakti

  • Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexori
    07.12.2021
    Kärkipaikka takaa hyvän näkyvyyden Fonectan hakupalveluissa

    Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin toimipiste on Varkaudessa yrittäjä Jari Luukkosen kodin yhteydessä. Monipuolisia hierontapalveluita tarjoavan yrityksen asiakkaat tulevat Varkauden lisäksi pääsääntöisesti Joroisista ja Leppävirralta. Asiakkaita on riittänyt mukavasti koko yritystoiminnan ajan ja siksipä Jarin toiminta onkin laajentunut aikoinaan sivutoimisesta kokopäiväiseksi.

    Suosituimpia Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin palveluita on klassisen ja urheiluhieronnan lisäksi Neurosonic-värähtelyhoidot, mutta Jarilla on hallussa kokonaisvaltaisesti myös muut kehon hyvinvointiin liittyvät asiat.

    Verkossa tapahtuva markkinointi on tehokkainta

    Jari Luukkonen on kartoittanut asiakkaidensa hakutottumuksia aktiivisesti vuosien saatossa ja päätynyt sitä kautta sähköiseen markkinointiin. Fonecta valikoitui markkinointikumppaniksi tunnettuutensa ansiosta. Jari on ollut tyytyväinen tiiviiseen yhteistyöhön Fonectan kanssa. Meiltä saatu apu ja uudet ideat ovat todella tärkeitä juttuja, minkä vuoksi yhteistyö on turvallista ja inspiroivaa.

    Tällä hetkellä Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorilla on Fonectan kautta kotisivut, mutta myös Kontakti-näkyvyys Fonectan palveluissa (Fonecta.fi, Finder.fi, Fonecta Caller ja Numeropalvelu 020202). Tiedot ovat ajan tasalla myös kumppaniverkostoissa näkyvyyden ansiosta.

    Kuinka kattavasti yrityksesi tiedot löytyvät netistä? Testaa maksutta!

    Kärkipaikka on vapauttanut aikaa liiketoiminnalle ja asiakkaiden hyvinvoinnin edistämiselle.

    Erityisen tehokkaaksi ja kannattavaksi Jari on havainnut Fonecta.fi- ja Finder.fi-palveluissa sekä Fonecta Caller -sovelluksessa toimivan Kärkipaikan, jonka ansiosta Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin tiedot ovat hakutulosten kärjessä jo pian toista vuotta haettaessa hierontaa Varkauden alueelta.

    ”Kärkipaikan ansiosta yhteydenotot ovat lisääntyneet ja asiakkaat ovat kertoneet, että löydettävyys on erinomainen”, kertoo Jari.

    Raportti kertoo samaa, Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorin tiedot listautuvat hierontaa etsivien tuloksiin kuukausittain yli sata kertaa. Hienoa!

    ”Kärkipaikka on kannattava ja vapauttaa resursseja muusta markkinoinnista.” - Jari Luukkonen, Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexori

    Hieronta- ja hyvinvointipalvelu Flexorilla on Fonectan kautta Kontakti-näkyvyys ja kotisivut. 

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? Jätä yhteydenottopyyntö

    Lue lisää
  • 16.04.2021
    Hakukoneoptimointi toi kärkipaikan hakutuloksissa

    Kun JK-Pihapuut Oy aloitti toimintansa kesällä 2019, kaivattiin uudelle yritykselle näkyvyyttä. Yritystoiminnan alkuvaiheessa tavoitteena oli lisätä tunnettuutta asiakkaiden keskuudessa, mihin haettiin apua Fonectalta.

    Kahden osakkaan yrityksessä päätoimialana on piha- ja ongelmapuiden kaato, jota tehdään Hämeenlinnan, Kanta-Hämeen, Hyvinkään ja Uudenmaan alueella. Markkinointitoimenpiteet haluttiin kohdistaa juuri tälle alueelle, mikä onnistui erinomaisesti hakukoneoptimoinnin, Fonecta Kontaktin sekä mainonnan avulla. Kevät, kesä ja syksy ovat puunkaadon sesonkiaikaa, jolloin on tärkeää tavoittaa palvelua etsivät potentiaaliset asiakkaat. Lisäksi korona-aika on lisännyt kysyntää, kun kotona olevilla ihmisillä on aikaa laittaa pihaa kuntoon.

    Lisää yhteydenottoja ja tuhansia kävijöitä kotisivuille

    Yrityksen kotisivujen näkyvyyttä haluttiin tehostaa. ”Halusimme päästä kotisivuilla Googlen etusivulle, mikä onnistui optimoinnilla”, yrittäjä Jani Kurvinen kertoo. Kotisivut kiilasivat hakutulosten kärkeen, mikä on lisännyt netin kautta tulevia yhteydenottoja. ”Tällä hetkellä töitä on hyvin ja kyselyjä tulee jatkuvasti”, Jani toteaa tyytyväisenä.

    Tarvitsetko apua maineenhallinnan ja verkkolöydettävyyden parantamisessa? Fonecta Kontakti

    Janin mukaan nykytilanteen kartoitus oli kattava ja saavutettuja tuloksia on käyty tarkasti läpi yhdessä optimoijien kanssa. Optimoinnin ansiosta kotisivuliikenteen määrä on kasvanut, samoin kuin sivustoon yhdistyvien hakutermien määrä. Sen ansiosta sivusto näkyy yhä useammalla yritykselle tärkeällä hakutermillä, mikä taas potentiaalisesti tuo lisää liikennettä ja tilauksia. Vuodessa kotisivuilla kävijöitä on ollut jopa useita tuhansia, mikä on hyvä saavutus paikalliselle yritykselle.

    Hakukoneoptimoinnin lisäksi yrityksellä on käytössä Fonecta Kontakti -palvelu, joka varmistaa yritystietojen ajantasaisuuden eri kanavissa. Kontaktin ansiosta tietoja on myös helppoa päivittää, koska yrityksen tiedot päivittyvät yhdestä paikasta yli 20 netin kanavaan.

    Aluksi yrityksellä oli myös Google- ja bannerimainontaa, jotka tuottivat paljon klikkauksia kotisivuille sekä yhteydenottoja. Mainonnan avulla uutta yritystä tehtiin tutuksi asiakkaille.

    Fonectan myynti saa kiitosta

    Jani on ollut tyytyväinen omaan yhteyshenkilöönsä myynnissä. Myyjää hän kuvailee asialliseksi ja asiantuntevaksi, joka on pitänyt kiinni myös sovitusta soittoajankohdista. Sopivia palveluratkaisuja on mietitty yhdessä yrittäjän yksilölliset tarpeet huomioiden.

    Fonectan kilpailukykyiset hinnat myös yllättivät. ”Aika edullisesti ollaan saatu, mitä ollaan haluttu”, Jani kertoo. Yksi ison talon eduista onkin se, että hinnat voidaan pitää kilpailukykyisinä.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

    Lue lisää
  • 12.04.2021
    JuurevaPro ponkaisi hakutulosten kärkeen ja sai tilauslistat täyteen

    Kevät ja kesä ovat piharakentamisen sesonkiaikaa. Auringonvalon lisääntyessä on aika kääntää katseet jälleen kohti pihaa ja puutarhaa. JuurevaPro Oy aloittaa piha- ja viherrakentamisen työt heti, kun lumi sulaa ja kaivinkone puree maahan. Sesonkiaika kestää yleensä huhtikuusta marraskuuhun, jolloin töitä painetaan täysillä niin paljon kuin ehditään.

    Vuonna 2017 perustetun yrityksen liikevaihto on kasvanut vuosi vuodelta. ”Joka vuosi on ollut enemmän asiakkaita. Ensimmäistä kertaa kesä on myyty täyteen elokuulle asti jo ennen kuin kausi on edes alkanut”, yrittäjä Katriina Karpiola iloitsee.

    Fonectan palvelut kannattava sijoitus pienyritykselle

    JuurevaPron liiketoiminnan kasvua ovat olleet vauhdittamassa Fonecta Kontakti, verkkosivut ja hakukoneoptimointi. Yhteistyö Fonectan kanssa alkoi keväällä 2018, jolloin Fonecta Kontakti otettiin käyttöön. Vuoden 2019 alussa aloitettiin hakukoneoptimointi, ja saman vuoden lopussa tehtiin kotisivut.

    Fonectan palveluiden ansiosta yritys on saanut kaivattua näkyvyyttä ja tunnettuutta. Hakutulosten kärkipaikka Googlessa on tuonut yritykselle uusia yhteydenottoja ja lisää kauppaa. ”Pienelle yritykselle Fonectan palvelut ovat olleet hyvin kannattava sijoitus, josta on oikeasti ollut hyötyä”, Katriina kertoo. Nykyään iso osa asiakkaista tulee Google-hakukoneen ja kotisivujen kautta.

    Katriinan mielestä kotisivut näyttävät hyvältä ja ne valmistuivat vaivattomasti. Löydettävyys on ollut huippuluokkaa, sillä yritys löytyy tärkeimmillä hakusanoilla Googlen ykkössivulta. Kun asiakas löytää yrityksen, ammattimaiset kotisivut tekevät vaikutuksen ja vakuuttavat ottamaan yhteyttä.

    Yli 10 vuotta alalla toiminut yrittäjä on ollut tyytyväinen erityisesti Fonectan yhteydenpitoon ja omaan yhteyshenkilöön, joka selittää asiat selkeästi ja rauhallisesti. Vaikka kiireinen yrittäjä ei aina ehdi vastata puhelimeen, palvelu on aina ystävällistä.

    Tarvitsetko apua maineenhallinnan ja verkkolöydettävyyden parantamisessa? FONECTA KONTAKTI

    Kaikki piharakentamisen työt yhdestä paikasta

    JuurevaPro tarjoaa kokonaisvaltaista palvelua, johon kuuluu koko paketti aina suunnittelusta rakentamiseen asti. Kaikki pihaan ja puutarhaan liittyvät hankinnat ja materiaalit sisältyvät palveluun. Myös maanrakennustyöt ja koneiden kuljetus hoidetaan itse omalla kalustolla. Palvelu on joustavaa ja hinnat kilpailukykyisiä, koska lähes kaikki hoidetaan itse. Tarvittaessa yritys voi hyödyntää myös hyviä yhteistyökumppaneita.

    Toimeksiannot ovat yleensä joko omakotitalojen tai rivitalojen isohkoja pihoja, joita on tehty niin uudisrakennuksiin kuin olemassa oleviin taloihin. Uudistusta kaipaavassa pihassa vanhat rakenteet raivataan aluksi pois, minkä jälkeen tehdään uudet muurit, puurakenteet, kasvillisuusalueet, kiveykset sekä viheralueet istutuksineen.

    Korona-aika toi lisää töitä viherrakentajalle

    Korona-aika on innostanut suomalaisia piha- ja puutarhatöihin. Kesällä 2020 piharakentamisen suosio räjähti niin, että kasvien saatavuus oli välillä heikkoa. Tämän hetken trendinä on näyttävä, oleskeltava ja helppo piha, johon kaivataan apua alan ammattilaiselta. Etenkin etätöissä olevat ihmiset haluavat jotain kaunista pihalleen.

    ”Hyötykasveja halutaan selkeästi enemmän kuin aikaisemmin. Parikymmentä vuotta sitten saatettiin istuttaa yksi omenapuu, mutta nyt istutetaan marjapensaita, asennetaan viljelykauluksia ja rakennetaan kasvimaita”, Katriina kuvailee. Puutarhan ylläpito vaatii kuitenkin jonkin verran tietoa, taitoa ja perehtymistä. Aika näyttää, onko kyseessä pysyvä ilmiö vai ohimenevä trendi.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

    Lue lisää
  • 16.03.2021
    Hyvät arvostelut houkuttelevat asiakkaita

    Poikkeustilanteesta huolimatta monilla yrityksillä työtilanne on säilynyt hyvänä. Näin on ollut esimerkiksi yrittäjä Miika Niemikorvella, jonka yritys PiippuMestari tunnetaan hyvästä työnjäljestään. Fonecta Kontakti -palvelu on tuonut kodin ulkoremontteihin erikoistuneelle yritykselle lisää näkyvyyttä ja sen myötä myös asiakkaita.

    Fonecta Kontakti linkkinä asiakkaan ja yrityksen välillä

    ”Tilauksia tulee jatkuvasti”, Miika kiittelee. Suomen haastavien sääolosuhteiden vuoksi talvella saapuneita tilauksia on siirtynyt keväälle ja kesälle, joka on kattoremonttien ja muiden ulkotöiden sesonkiaikaa. Kun asiakas tarvitsee palvelua, Fonecta Kontakti auttaa asiakkaita ja yritystä kohtaamaan. Palvelussa asiakkailla on mahdollisuus myös jakaa kokemuksiaan yrityksestä.

    ”Hyvät arvostelut vaikuttavat ratkaisevasti valintaan”, toteaa Miika. PiippuMestari onkin kerännyt asiakkailtaan erinomaista palautetta, joka usein vahvistaa uusien asiakkaiden päätöksen tilata työ juuri häneltä. Tyytyväiset asiakkaat tuovat lisäarvoa yrityksen toiminnalle ja vahvistavat yrityksen mainetta verkossa.

    Monikanavainen asiakaskokemus tuo tuloksia

    Digimarkkinoinnin lisäksi PiippuMestari luottaa sanomalehtimainonnan ja puskaradion voimaan. Asiakkaita tulee paljon suositusten kautta, kun tyytyväiset asiakkaat suosittelevat yritystä eteenpäin. Lisäksi Miika on aktiivinen sosiaalisessa mediassa, jossa hän jakaa kuvia työskentelystään. Sen myötä yritys on tullut tutuksi potentiaalisille asiakkaille, kun he ovat päässeet kurkistamaan yrittäjän arkeen. Monessa kanavassa läsnä oleva yritys tavoittaa asiakkaansa ja jää heidän mieleensä.

    Kattoremonttien lisäksi yrityksen palveluihin kuuluvat esimerkiksi piipun korjaukset ja pellitykset, kattopellin vaihdot sekä ulkovuoraukset ja -paneloinnit. Kokemusta yrittäjälle on kertynyt jo 20 vuoden ajalta, joten asiakkaat luottavat hänen ammattitaitoonsa. Varsinaisen myymisen sijaan yrittäjä haluaa panostaa hyvään asiakaspalveluun: ”Kaupan sijaan tavoitteena on ennemminkin saada asiakkaan luottamus”, Miika muotoilee. Tämä tavoite näkyy myös asiakkaiden antamissa arvosteluissa.

    Myynnin kanssa yhteistyö on onnistunut hyvin

    Erityistä kiitosta Miika haluaa antaa Fonectan myynnille ja omalle yhteyshenkilölleen. Yhteistyö alkoi jo edellisen yritystoiminnan aikana, joten tutun myyjän puoleen oli luontevaa kääntyä myös uutta yritystoimintaa aloittaessa.

    ”Olen tykännyt paljon yhteyshenkilöni tavasta toimia. Hänellä on kaksi korvaa ja yksi suu, ja hän kuuntelee enemmän kuin puhuu, kuten hyvän puhelinmyyjän kuuluukin. Tuntuu, että myyjä haluaa aidosti hakea ratkaisuja ja auttaa pelkän myymisen sijaan”, Miika kuvailee.

    Oma yhteyshenkilö on auttanut esimerkiksi tulkitsemaan Fonecta Kontaktin kuukausiraportteja, joista ilmenee palvelun kautta saadut asiakaskontaktit. Sujuva vuorovaikutus ja onnistunut yhteistyö myynnin kanssa on saanut PiippuMestarin pysymään Fonectan asiakkaana jo usean vuoden ajan.

    Lue lisää
  • 19.10.2020
    Markkinointi piti asiakasvirran tasaisena poikkeusaikanakin

    Turun alueella toimiva Jalo Taksi on päättänyt erottautua kovassa taksikilpailussa hyvällä asiakaskokemuksella. Siihen kuuluu muun muassa näyttävä kalusto ja panostaminen asiakkaan kohtaamiseen aina hymystä ja oven avaamisesta lähtien. Yritys ei pyöri pelkästään tolpalta otettujen taksikyytien varassa, vaan verkosta löytyminen oikeista kanavista on tärkeää, jotta asiakas voi tilata taksin helposti. 

    Jalo Taksi päätti panostaa markkinointiin, ja keväällä 2019 avuksi otettiin Fonecta Kontakti. Sen avulla yrityksen ajantasaiset tiedot löytyvät kattavasti verkon eri kanavista. Poikkeusaikana vuonna 2020 käytössä oli lisäksi Google-hakusanamainonta. Aktiivisella markkinoinnilla oli välittömät vaikutukset: yritys joutui myymään myös eioota varaustulvan keskellä.

    Tarvitsetko apua yrityksesi löydettävyyden parantamisessa? FONECTA KONTAKTI

    Fonecta Kontaktin ansiosta Jalo Taksi löytyy kärkisijoituksilta Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluista. Taksia tilatessa kyytiä tarvitaan yleensä heti, jolloin hakutulosten ensimmäiset yritykset vievät suuren osan kaikista tilauksista.

    ”Huomasimme, että asiakkaiden netissä antamilla arvosteluilla on iso vaikutus. Olemme saaneet paljon tilauksia hyvien arvosteluiden ansiosta”, kertoo yrittäjä Jenny Jalo.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

    Lue lisää
  • 22.04.2020
    Maltti on valttia poikkeustilanteessa

    Jauhiaisten yrittäjäpariskunnan vetämässä TNT-Putki Oy:ssa työt ovat painottuneet viime aikoina entistä enemmän yrityspuolelle. Yrittäjät seuraavat tiiviisti viranomaisten ohjeistuksia, valistavat omia LVI-asentajiaan ja suhtautuvat paniikin sijasta maalaisjärjellä ja maltilla vallitsevaan poikkeustilanteeseen. 

    Isot hankkeet etenevät

    Espoossa sijaitsevasta 112 vuotta vanhasta koulusta tulee kesällä yrityksen uusi toimitila ja sieltä yrittäjä Miili Jauhiainen vastaakin puhelimeen maalipensseli kädessään.

    ”Kuten monet muutkin yritykset, myös me käytämme nyt tilaisuuden hyödyksi ja edistämme jo aiemmin suunniteltua remonttia, kun oma väki on pääasiassa muualla kuin toimitiloissa”, kertoo seitsemän työntekijää työllistävä Jauhiainen. 

    Alkushokin jälkeen yrityksessä koettiin yksi hiljaisempi viikko, mutta sen jälkeen töitä on riittänyt normaaliin tapaan.

    ”Poikkeustilanne ei estä putkia tai vessanpönttöjä hajoamasta, joten meitä tarvitaan edelleen. Osa isoista urakoista etenee tilanteesta huolimatta tai jopa ketterämmin nyt, kun tilat kuten ravintolat, toimistot tai kauppakeskukset ovat lähestulkoon tyhjinä. Osa siirtyy kuitenkin tulevaisuuteen. Myös taloyhtiöiden remontit etenevät pakollisten töiden osalta ja työllistävät arkeamme. Tuntuu, että kuluttajapuolella remontteja on herkemmin lykätty hieman myöhemmäksi”, Jauhiainen sanoo. 

    Asiakkaiden ymmärtäminen ja joustavuus korostuu

    Putkia ei voi korjata etänä tai digitaalisesti vaan asiakkaiden luo mennään paikan päälle kuten ennenkin. Kohde on nähtävä sekä tarjouksentekovaiheessa että varsinaisessa työvaiheessa.

    ”Meidän töitä ei voi oikein etänä tehdä!”, nauraa Jauhiainen ja jatkaa: ”mutta totta kai noudatamme kohteissa varovaisuutta eli emme kättele ketään, huolehdimme hygieniasta, käytämme käsidesiä ja suojaimia sekä huolehdimme turvaväleistä.”

    Asiakkaiden erilaisten tilanteiden ymmärtäminen ja niissä joustaminen on nyt Jauhiaisen mukaan avainasemassa. Yrityksen täytyy sopeutua uuteen tilanteeseen, jotta se palvelee nyt asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. 

    Verkosta löytyminen tärkeää 

    TNT-Putki Oy toimii pääkaupunkiseudulla ja hyvä verkkolöydettävyys omalla markkina-alueella on Jauhiaisen mielestä yhtä tärkeää nyt kuin normaalistikin. Yrityksen verkkolöydettävyyttä on rakennettu systemaattisesti jo pitkään. 

    ”Ihmiset viettävät nyt netissä enemmän aikaa kuin yleensä ja tekevät siellä myös hankintoja, vaikkapa hanoja, aiempaa ahkerammin. Enkä usko, että tämä trendi kääntyy ainakaan laskevaan suuntaan poikkeustilanteen jälkeenkään eli kyllä meidän yrityksen pitää löytyä hyvin verkosta”, Jauhiainen pohtii. 

    Toimivat ja selkeät kotisivut, jotka löytyy hyvin Googlesta on TNT-Putki Oy:n verkkolöydettävyyden kivijalka. Yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät myös kaikista suosituimmista netin kanavista nopeasti, jotta yhteydenotto on asiakkaalle helppoa. Hanakat-ketjuun kuuluminen tuo myös yritykselle näkyvyyttä erilaisten mainoskampanjoiden muodossa.

    Teksti: Katariina Kemppi

    Lue lisää
  • Vaikeista ajoista huolimatta PGF Autokorjaamo luottaa tulevaisuuteen
    03.04.2020
    PGF Autokorjaamo Rovaniemellä on luottavainen tulevaisuuden suhteen

    Kolme työntekijää työllistävässä rovaniemeläisessä autokorjaamossa on pitänyt kiirettä tämän viikon ja myös ensi viikolle varauskalenteri näyttää täydeltä.

    Lue lisää
  • Harrasteosa panostaa digimainontaan Fonectan kanssa
    07.02.2020
    ”Mainontaan pitää panostaa varsinkin sesonkien ulkopuolella”

    Harrasteosan ketju- ja myyntipäällikkö Jari Puustinen ei pelkää ottaa riskejä tai kokeilla uusia keinoja tavoittaakseen vapaa-ajan laitteiden huoltoa, korjausta tai varaosia tarvitsevia asiakkaita. Jo yrityksen perusfilosofia on erilainen kuin monella muulla. Toiminnan ytimessä ovat nettikaupan sijaan yrityksen kivijalkaliikkeet, joissa asiakkaita odottavat Harrasteosan asiantuntijat. Missiona on ratkaista asiakkaan ongelma hyvän palvelun avulla.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Rakennuspalvelu P & P Heikkinen sai lisää näkyvyyttä mainoskampanjoiden avulla

    Rakennuspalvelu P & P Heikkisen tavoite oli löytyä hakukoneista juuri oikeilla hakutermeillä ja markkinoida tehokkaasti yrityksen rakentamaa uutta rivitalokohdetta.

    Yrityksen löydettävyyttä hakukoneissa alettiin parantaa pitkäjänteisesti ja kokonaisvaltaisesti. Bannerikampanjalla kasvatettiin tietoisuutta yrityksestä. 

    Parempi näkyvyys poiki yhteydenottoja

    Yrityksen löydettävyyttä Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluissa on parannettu jatkuvasti. Kevään 2017 ja 2018 välisenä aikana yritykselle on tuotettu lisää suoria yhteydenottoja 2,5 kertaa enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Lisäksi käyntejä yrityksen profiilisivulla sekä hakutulosnäyttöjä Fonectan hakutuloksissa on kaksi kertaa enemmän kuin aiempana vuonna.

    Google-mainonta tavoittaa asiakkaat

    Google-hakusanamainontaa on kasvatettu ajan kuluessa. Mainonnan avulla verkkosivuille on tuotu keskimäärin 150 potentiaalista asiakasta kuukaudessa ja saatu 1 900 mainosnäyttöä kuukausittain.

    Google Displayn ja remarketing-mainonnan avulla uudiskohteen mainosta (aikavälillä 1-4/2018) on näytetty yli 600 000 kertaa, joista noin 1 800 asiakasta on saatu tutustumaan kohteeseen tarkemmin.

    Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Puumalan Mökki- ja metsähuolto: Fonectan palveluilla tehokkaasti uusia asiakkaita

    Puumalan Mökki- ja Metsähuollon näkyvyydessä oli parannettavaa, sillä yritystä oli haasteellista löytää netin eri kanavista. Monet asiakkaat ovat ulkopaikkakuntalaisia, joten yrityksen on tärkeää löytyä verkosta helposti. Ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti ja Avaimet käteen -kotisivut.

    kotisivuilta tiedot löytyvät helposti

    Yritykselle tehtiin uudet kotisivut, jotka viestivät palvelun laatua ja kattavuutta. Verkkosivuilta löytyy hyvin yrityksen yhteystiedot sekä yrityksen tarjoamat laadukkaat palvelut. Yrittäjä on kotisivujen ilmeeseen ja toimivuuteen erittäin tyytyväinen, ja niille ohjautuu hyvin uusia asiakkaita.

    Fonecta Kontakti paransi näkyvyyttä

    Fonecta Kontaktin avulla Puumalan Mökki- ja Metsähuolto nousee hyvin näkyviin verkon hakutuloksissa, joten paikallisia palveluita etsivät asiakkaat löytävät helposti yrityksen kotisivuille. Fonecta Kontaktin ansiosta yrityksen tiedot löytyvät myös kattavasti yli 20 verkon kanavasta, joista kiinnostuneet asiakkaat etsivät tietoa.

    Tutustu tarkemmin: www.puumalanmokkijametsa.fi

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Taksi 45 Oy: Toimivat, helppokäyttöiset ja yrityksen ilmeen mukaiset kotisivut

    Taksi 45 Oy kuljettaa turvallisesti perille Jyväskylässä ja lähialueilla. Selkeät, toimivat ja raikkaat kotisivut palvelevat taksiyrityksen nykyisiä ja tulevia asiakkaita. Yhteydenotto on tehty helpoksi sekä puhelimella että lomakkeella.

    ”Olen tyytyväinen, että sain kotisivut helposti avaimet käteen -palveluna. Nykyään taksiyrityksellä pitää olla hyvät kotisivut, ja nyt minullakin on sellaiset.”

    Ari Tabell, taksiyrittäjä ja toimitusjohtaja

    Tutustu tarkemmin: www.taksi45jyvaskyla.fi

    Lue lisää Fonectan kotisivut avaimet käteen -ratkaisuista.

    Täältä löydät kaikki digimarkkinoinnin palvelut Fonectalta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Kaihdintohtori Oy: Kattava löydettävyys Fonectan kolmessa kanavassa

    Kaihdintohtori Oy halusi saavuttaa paremman löydettävyyden Fonectan hakukoneissa, kun yrityksen palveluja etsitään. Fonectan kanavat sisältävät Fonecta.fi-hakupalvelun, Fonecta Finder -yrityshaun sekä Fonecta Caller -mobiilisovelluksen.

    Ratkaisuna yrityksen tarpeeseen oli Fonecta Kontakti -palvelu, jonka avulla yrityksen tiedot voidaan tuoda kattavasti Fonectan kanaviin sekä muun muassa suosituimpiin kartta- ja navigaattoripalveluihin. Lisäksi käyttöön otettiin Kärkipaikka-palvelu, jonka avulla yritys voitiin nostaa hakutulosten kärkeen, kun toimialan tuotteita ja palveluja etsitään.

    Hakutulosten kärkisija Fonecta Kontakin avulla 

    Helsingin ja naapurikuntien alueella palveleva Kaihdintohtori Oy on tyytyväinen siihen, miten hyvin he tällä hetkellä löytyvät Finder.fi-, Fonecta.fi- ja Fonecta Caller -palveluista, kun asiakkaat etsivät markiisien ja kaihtimien mittaus-, asennus- ja korjauspalveluita. Löydettävyyttä korostaa hakutulosten kärkisija Helsingin alueella tehdyissä hauissa.

    Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Hyvä löydettävyys Googlessa ja Fonectan palveluissa tuo uusia asiakkaita

    Siivouspalvelu Kari Toivosen markkinointia ei hoidettu yhtenäisenä kokonaisuutena, minkä seurauksena markkinoinnin tulokset eivät täyttäneet haluttuja tavoitteita. Myös yrityksen kotisivut vaativat uudistamista ja hakukoneista kaivattiin parempaa löydettävyyttä.

    Fonectan tarjoamat ratkaisut

    Uudet kotisivut ja chat-palvelu toimiva yhdistelmä

    Helsingissä ja lähiseudulla siivouspalveluita yrityksille tarjoava Siivouspalvelu Kari Toivonen on todella tyytyväinen uudistettuihin kotisivuihin. Sivustolta löytyy helposti kaikki yrityksen tarjoamat palvelut, ja chat-palvelun ansiosta asiakkaita palvellaan heti sivustolla. Chatin kautta kerätään talteen tärkeät myyntikontaktit ja tarjouspyynnöt, jotka yritys kotiuttaa siivouskeikoiksi. 

    Yritys löytyy verkosta kattavasti

    Hakukoneoptimointi on nostanut sivuston hyvin näkyviin Googlen luonnollisissa hakutuloksissa, ja hakusanamainonnallakin havitellaan uusia asiakkaita Googlen kautta. Yritys löytyy kattavasti kaikilla palveluilla myös Fonectan kolmesta palvelusta (Finder.fi, Fonecta.fi ja Fonecta Caller). Helsingissä tehtäviin hakuihin yritys on varannut Kärkipaikan eli hakutulosten ykkössijan.

    Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Mikkelin Nuohoustoimi: Yhdenmukaiset yhteystiedot moninkertaistivat näkyvyyden Googlen hauissa ja kartoissa

    Mikkelin Nuohoustoimen verkossa olevissa yhteystiedoissa oli korjattavaa. Yhteystietoja piti täydentää esimerkiksi sosiaalisen median kanavissa, kartoissa, navigaattoreissa sekä hakukoneissa. Lisäksi yritystiedot puuttuivat kanavista, joita Google arvostaa ja joista kiinnostuneet asiakkaat niitä etsivät. Ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti ja arvostelut, joilla näkyvyyttä kasvatettiin onnistuneesti.

    Fonecta Kontakti pitää yhteystiedot ajan tasalla

    Googlen hakutuloksissa ja kartoissa yrityksen näkyvyys kasvoi 137 % ensimmäisten neljän kuukauden aikana. Palvelu- ja toimialahakuihin yritys listautui 789 % useammin Fonecta Kontakti -palvelun aktivoinnin jälkeen. 

    Mikkelin Nuohoustoimen yhteystiedot päivitettiin oikeiksi ja yhdenmukaisiksi yli 20:een internetin suosituimpaan kanavaan, joista asiakkaat niitä etsivät. Nyt oikeat tiedot löytyvät sosiaalisen median kanavista, hakukoneista, kartoista sekä navigaattoreista. Asiakkaat löytävät aina yrityksen oikeat tiedot ja ne on suojattu, eli kukaan ei pääse yrityksen tietämättä muuttamaan niitä. Jos yritys haluaa muuttaa vaikkapa puhelinnumeroaan, sen voi päivittää Oma Fonecta -palvelussa kerralla kuntoon. 

    Hyvin menee ja yhteistyö on ollut aktiivista Fonectan puolelta, olen tyytyväinen.

    Juha Kilkki, Mikkelin Nuohoustoimi

    Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Kauneus- ja Jalkahoitola Bella Donna: Yrityksen löydettävyys kuntoon ja uusia asiakkaita arvostelujen avulla

    Tampereella toimiva Kauneus- ja jalkahoitola Bella Donna tarjoaa asiakkailleen kokonaisvaltaista kauneudenhoitoa. Yritys halusi parantaa näkyvyyttään verkon eri kanavissa ja lisätä houkuttelevuuttaan tuomalla asiakkaiden kommentit ja palautteen näkyville verkossa.

    Erinomaiset asiakasarviot esille

    Fonecta Kontakti -palveluun sisältyvien arvostelujen avulla yritys on saanut useita ylistäviä asiakaskommentteja, ja sen arvo tähtiluokituksessa hipoo Fonecta.fi-palvelussa jo viittä tähteä. Tämä saa yrityksen näyttämään entistä houkuttelevammalta uusien asiakkaiden näkökulmasta. Fonecta Kontaktin avulla yrityksen puhelinnumero, osoite ja aukioloajat päivittyvät yhdestä paikasta verkon yli 20 digitaaliseen kanavaan. Tietoja on helppo pitää ajan tasalla sosiaalisessa mediassa, hakukoneissa ja karttapalveluissa.

    Fonecta Kontaktin avulla Kauneus- ja jalkahoitola Bella Donna on verkossa kattavasti esillä. Kun asiakkaat hakevat tietoa verkosta, yritys tulee näkyviin ja on houkutteleva vaihtoehto uusille asiakkaille erinomaisine asiakasarvosteluineen.

    Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Parkanon Kukka ja hautaustoimisto: Kolmen toimipisteen yhteystiedot aina ajan tasalla yli 20 suositussa kanavassa netissä

    Parkanon Kukan ja Hautaustoimiston Tiina Yli-Lankoski on kiireinen yrittäjä. Aiemmin hänen oli vaikeaa hallinnoida kolmen toimipaikan yhteystietoja sekä sesonkien mukaan muuttuvia aukioloaikoja internetin eri kanavissa. Lisäksi yrityksen tiedoissa oli korjattavaa, ja ne jopa puuttuivat useasta kanavasta, josta asiakkaat niitä etsivät.

    Ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti

    Fonecta Kontakti on palvelu, jonka avulla yrityksen tiedot voi päivittää jopa yli 20:een verkon kanavaan, kuten sosiaaliseen mediaan, hakukoneisiin, karttoihin sekä navigaattoreihin. Fonecta Kontaktin avulla yritys voi päivittää tiedot myös Fonectan hakupalveluihin.

    Fonecta Kontakti varmistaa, että sesonkien mukaan muuttuvat aukioloajat ja yrityksen yhteystiedot ovat ajan tasalla yli 20 suosituimmassa palvelussa netissä. Fonecta Kontaktin avulla yrityksen tiedot lisättiin kaikkiin tärkeisiin kanaviin ja väärät sekä vanhentuneet tiedot korjattiin. Nykyään yrittäjä tietää, mitä tietoja asiakkaat löytävät verkon eri kanavista. 

    Oma Fonectassa tietojen päivitys on helppoa

    Jos muutoksia tulee esimerkiksi sesonkien myötä, yrittäjä voi helposti tehdä tarvittavat muutokset maksuttomassa Oma Fonecta -palvelussa. Tiedot päivittyvät asiakkaiden nähtäville yli 20:een suosituimpaan kanavaan netissä. Yritys näyttää asiakkaiden silmissä luotettavalta, kun tiedot ovat oikein. Tietojen yhdenmukaisuus miellyttää asiakkaiden lisäksi Googlea, jonka hakutuloksissa löydettävyys paranee.

    Hyvää palautetta on asiakkailta tullut siitä, että tiedot löytyvät netistä.

    Tiina Yli-Lankoski, Parkanon Kukka ja Hautaustoimisto

    Fonecta tarjoaa digimarkkinointia kattavasti eri tarpeisiin - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    VM-autolasi Oy: Lisää asiakkaita Fonectan ratkaisuilla

    VM-Autolasi Oy:n yrittäjä toivoi lisää asiakkaita sekä henkilöautojen että raskaan kaluston tuulilasien korjaukseen ja tuulilasien vaihtoon. 

    Ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti, jonka avulla yrityksen löydettävyys saatiin kuntoon. Fonecta Kontaktin ansiosta yrityksen näkyvyys hakukoneissa kasvoi, kun asiakkaat etsivät autolasipalveluita. VM-Autolasi Oy löytyy nyt paremmin Googlesta ja Fonectan hakupalveluista, joihin kuuluvat Fonecta.fi, Finder.fi ja Fonecta Caller. 

    Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Jopi Motors: Yhteystiedot yhdellä kertaa kattavasti verkon eri kanaviin

    Suolahdessa sijaitseva Jopi Motors on täyden palvelun autokorjaamo, joka hoitaa huollot ja korjaustyöt kaikenmerkkisille ja kaikenikäisille autoille.

    Jopi Motorsin huolena oli, löytävätkö asiakkaat yrityksen hakiessaan palveluita verkossa. Yrityksen tietoja ei kuitenkaan löytynyt tarpeeksi hyvin, kun asiakkaat hakivat paikallisia autokorjaamopalveluita. Kiireisellä yrittäjällä ei ollut aikaa tietojen ylläpitoon verkon eri kanavissa, ja hän koki tietojen päivittämisen työlääksi.

    Fonecta Kontakti paransi näkyvyyttä

    Ongelman ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti, jonka avulla yritys voi päivittää yhteystiedot, kuten puhelinnumerot, osoitteet ja aukioloajat, kattavasti verkon eri kanaviin yhdestä paikasta. 

    Fonecta Kontaktin ansiosta yrityksen yhteystiedot saatiin yhdellä kertaa oikein yli 20:een verkon eri kanavaan, mikä paransi yrityksen näkyvyyttä merkittävästi esimerkiksi hakukoneissa ja kartoissa. 

    Yhteystiedot yhdenmukaisiksi eri kanaviin

    Fonecta Kontaktin avulla yrityksen tiedot päivitettiin yhdenmukaisiksi verkon eri kanaviin, mikä paransi Jopi Motorsin sijoitusta Googlen hakutuloksissa huomattavasti. Hakukone huomioi eri kanavissa olevat yhteneväiset tiedot, jolloin näkyvyys hakutuloksissa kohenee.

    Jopi Motorsin tiedot päivitettiin samalla myös Fonectan omiin kanaviin, kuten Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluihin.

    Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Autotalo Lohja Oy: Yrityksen hakutulosnäytöt nousuun

    Autotalo Lohja Oy:n haasteena oli heikko löydettävyys, koska yrityksen tiedot eivät olleet kattavasti internetissä. Ongelma konkretisoitui, kun kiinnostuneet asiakkaat eivät löytäneet yritystä verkosta.

    lisää näkyvyyttä Fonecta Kontaktilla

    Yrityksen löydettävyys verkossa laitettiin kuntoon Fonecta Kontaktin avulla. Palvelu vei Autotalo Lohjan tiedot, kuten osoitteen, puhelinnumeron ja aukioloajat, yli 20:een internetin kanavaan. Näin tiedot ovat ajan tasalla aina niissä kanavissa, joista asiakkaat tietoa etsivät. 

    Yhteystiedot löytyvät nyt helposti

    Fonecta Kontaktin avulla yrityksen sijoitus hakutuloksissa on nyt selvästi keskimääräistä parempi, jolloin kiinnostuneet asiakkaat löytävät Autotalo Lohjan tiedot nopeasti ja vaivattomasti. Lisäksi yrityksen vastuuhenkilöiden yhteystiedot löytyvät selkeästi Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluista.

    Lue lisää Fonectan kattavasta digimarkkinoinnin tarjoamasta.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    LVI Lämpöpaja: Kasvua ja näkyvyyttä uudelle yritykselle

    LVI Lämpöpaja oli uusi ja monipuolinen LVI-alan yritys, jonka näkyvyyttä verkossa haluttiin kasvattaa heti yrityksen alkutaipaleella. Paremman näkyvyyden avulla pyrittiin saamaan uusia asiakkaita.

    Ratkaisuksi valittiin Fonecta Kontakti

    Fonecta Kontakti -palvelun ansiosta yritys pystyi kasvattamaan näkyvyyttään netissä tehokkaasti ja monipuolisesti. Palvelun avulla yritys voi päivittää yhteystietonsa, kuten puhelinnumeron, osoitteen ja aukioloajat, yli 20:een verkon kanavaan. Ajantasaiset tiedot päivittyvät esimerkiksi sosiaaliseen mediaan, hakukoneisiin sekä karttapalveluihin.

    Lisää yhteydenottoja ja näyttökertoja

    LVI Lämpöpaja halusi kasvattaa näkyvyyttään ja hankkia uusia asiakkaita verkosta, missä onnistuttiin yhdessä Fonectan kanssa. Fonecta Kontaktin tarjoama kattava näkyvyys on nelinkertaistanut yrityksen yhteydenottomäärät. Lisäksi yhdeksän kuukauden aikana yrityksen palveluita on tarkasteltu 700 kertaa Fonectan kanavissa, kuten Fonecta Callerissa.

    Yhteistyön aloituksen jälkeen LVI Lämpöpaja on onnistunut kasvattamaan myös henkilöstöään palkkaamalla kolme uutta työntekijää ja yhden harjoittelijan.

    En suosittelisi kilpailijoille, koska he saisivat liikaa näkyvyyttä.

    Billy Sierman, toimitusjohtaja

    Tilaa Fonectalta digimarkkinointi yrityksesi tarpeen mukaan - ota yhteyttä! 

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Alasen Rakennus ja Remontointi: Hakutulosten kärkipaikka tuo uusia yhteydenottoja ja kauppaa

    Vaasalaisen Alasen Rakennus ja Remontoinnin tavoite oli kasvattaa näkyvyyttään ja löytyä parhailta sijoituksilta hakutuloksissa, kun kiinnostunut asiakas hakee remontin tekijää Fonectan kanavista.

    Lisää näkyvyyttä Fonecta Kontaktilla

    Fonecta Kontakti -palvelun avulla yrityksen tiedot lisättiin kattavasti Fonectan eri kanaviin, mikä kasvatti yrityksen näkyvyyttä Fonecta.fi-, Fonecta Finder- sekä Fonecta Caller -palveluissa. Lisäksi Kontakti-palvelun avulla yrityksen tiedot lisättiin yli 20 verkon tärkeimpään kanavaan. Kärkipaikka-lisäpalvelun avulla Alasen Rakennus ja Remontointi kasvatti näkyvyyttään Fonectan kanavissa entisestään.

    Yrityksen ajantasaiset yhteystiedot päivitettiin Fonecta Kontaktin avulla kattavasti verkon suosituimpiin kanaviin, kuten hakukoneisiin, navigaattoreihin, karttoihin ja sosiaaliseen mediaan. Lisäksi Fonecta.fi-, Finder.fi- ja Fonecta Caller -palveluihin lisättiin tietoa yrityksen tarjoamista remonttipalveluista. Kärkipaikan avulla yritys nostettiin hakutulosten kärkeen Vaasassa.

    Lisää yhteydenottoja ja kauppaa

    Näiden toimenpiteiden jälkeen yritys löytyi verkosta selvästi aiempaa paremmin ja asiakkaat viettivät yrityksen verkkosivuilla enemmän aikaa tutustuen yritykseen ja sen tarjoamiin palveluihin. Yhteydenottoja on tullut aiempaa enemmän, ja kauppaa on tehty mukavasti.

    Lue lisää Fonectan digimarkkinointipalveluista.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Verhoomo Nupi ja Nappi: Hyvä verkkolöydettävyys Porin alueella

    Verhoomo Nupi ja Nappi oli uusi yritys, joka ei löytynyt hyvin hakukoneista tai verkosta ylipäätään. Yritys halusi tulla tutuksi Porin alueella, parantaa näkyvyyttään ja tavoittaa asiakkaita myös verkosta.

    Fonectan palveluilla lisää näkyvyyttä

    Uuden porilaisen verhoilualan yrittäjän haasteena oli asiakkaiden tavoittaminen verkossa. Yritykselle rakennettiin hakukoneystävälliset kotisivut, joiden avulla parannettiin yrityksen näkyvyyttä hakukoneissa.

    Kotisivuja tukemaan otettiin käyttöön Fonecta Kontakti –palvelu, jonka avulla yrityksen yhteystiedot ovat näkyvillä yli 20 verkon kanavassa. Yhteistyö on tuottanut tulosta, ja nykyään yritys löytyy helposti hakukoneista asiakkaiden etsiessä verhoomopalveluita Porin alueelta.

    Tutustu tarkemmin: www.verhoomonupijanappi.fi

    Lue lisää