Asiakkaitamme

Monikanava

  • 16.04.2021
    Hakukoneoptimointi toi kärkipaikan hakutuloksissa

    Kun JK-Pihapuut Oy aloitti toimintansa kesällä 2019, kaivattiin uudelle yritykselle näkyvyyttä. Yritystoiminnan alkuvaiheessa tavoitteena oli lisätä tunnettuutta asiakkaiden keskuudessa, mihin haettiin apua Fonectalta.

    Kahden osakkaan yrityksessä päätoimialana on piha- ja ongelmapuiden kaato, jota tehdään Hämeenlinnan, Kanta-Hämeen, Hyvinkään ja Uudenmaan alueella. Markkinointitoimenpiteet haluttiin kohdistaa juuri tälle alueelle, mikä onnistui erinomaisesti hakukoneoptimoinnin, Fonecta Kontaktin sekä mainonnan avulla. Kevät, kesä ja syksy ovat puunkaadon sesonkiaikaa, jolloin on tärkeää tavoittaa palvelua etsivät potentiaaliset asiakkaat. Lisäksi korona-aika on lisännyt kysyntää, kun kotona olevilla ihmisillä on aikaa laittaa pihaa kuntoon.

    Lisää yhteydenottoja ja tuhansia kävijöitä kotisivuille

    Yrityksen kotisivujen näkyvyyttä haluttiin tehostaa. ”Halusimme päästä kotisivuilla Googlen etusivulle, mikä onnistui optimoinnilla”, yrittäjä Jani Kurvinen kertoo. Kotisivut kiilasivat hakutulosten kärkeen, mikä on lisännyt netin kautta tulevia yhteydenottoja. ”Tällä hetkellä töitä on hyvin ja kyselyjä tulee jatkuvasti”, Jani toteaa tyytyväisenä.

    Tarvitsetko apua maineenhallinnan ja verkkolöydettävyyden parantamisessa? Fonecta Kontakti

    Janin mukaan nykytilanteen kartoitus oli kattava ja saavutettuja tuloksia on käyty tarkasti läpi yhdessä optimoijien kanssa. Optimoinnin ansiosta kotisivuliikenteen määrä on kasvanut, samoin kuin sivustoon yhdistyvien hakutermien määrä. Sen ansiosta sivusto näkyy yhä useammalla yritykselle tärkeällä hakutermillä, mikä taas potentiaalisesti tuo lisää liikennettä ja tilauksia. Vuodessa kotisivuilla kävijöitä on ollut jopa useita tuhansia, mikä on hyvä saavutus paikalliselle yritykselle.

    Hakukoneoptimoinnin lisäksi yrityksellä on käytössä Fonecta Kontakti -palvelu, joka varmistaa yritystietojen ajantasaisuuden eri kanavissa. Kontaktin ansiosta tietoja on myös helppoa päivittää, koska yrityksen tiedot päivittyvät yhdestä paikasta yli 20 netin kanavaan.

    Aluksi yrityksellä oli myös Google- ja bannerimainontaa, jotka tuottivat paljon klikkauksia kotisivuille sekä yhteydenottoja. Mainonnan avulla uutta yritystä tehtiin tutuksi asiakkaille.

    Fonectan myynti saa kiitosta

    Jani on ollut tyytyväinen omaan yhteyshenkilöönsä myynnissä. Myyjää hän kuvailee asialliseksi ja asiantuntevaksi, joka on pitänyt kiinni myös sovitusta soittoajankohdista. Sopivia palveluratkaisuja on mietitty yhdessä yrittäjän yksilölliset tarpeet huomioiden.

    Fonectan kilpailukykyiset hinnat myös yllättivät. ”Aika edullisesti ollaan saatu, mitä ollaan haluttu”, Jani kertoo. Yksi ison talon eduista onkin se, että hinnat voidaan pitää kilpailukykyisinä.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

    Lue lisää
  • 12.04.2021
    JuurevaPro ponkaisi hakutulosten kärkeen ja sai tilauslistat täyteen

    Kevät ja kesä ovat piharakentamisen sesonkiaikaa. Auringonvalon lisääntyessä on aika kääntää katseet jälleen kohti pihaa ja puutarhaa. JuurevaPro Oy aloittaa piha- ja viherrakentamisen työt heti, kun lumi sulaa ja kaivinkone puree maahan. Sesonkiaika kestää yleensä huhtikuusta marraskuuhun, jolloin töitä painetaan täysillä niin paljon kuin ehditään.

    Vuonna 2017 perustetun yrityksen liikevaihto on kasvanut vuosi vuodelta. ”Joka vuosi on ollut enemmän asiakkaita. Ensimmäistä kertaa kesä on myyty täyteen elokuulle asti jo ennen kuin kausi on edes alkanut”, yrittäjä Katriina Karpiola iloitsee.

    Fonectan palvelut kannattava sijoitus pienyritykselle

    JuurevaPron liiketoiminnan kasvua ovat olleet vauhdittamassa Fonecta Kontakti, kotisivut ja hakukoneoptimointi. Yhteistyö Fonectan kanssa alkoi keväällä 2018, jolloin Fonecta Kontakti otettiin käyttöön. Vuoden 2019 alussa aloitettiin hakukoneoptimointi, ja saman vuoden lopussa tehtiin kotisivut.

    Fonectan palveluiden ansiosta yritys on saanut kaivattua näkyvyyttä ja tunnettuutta. Hakutulosten kärkipaikka Googlessa on tuonut yritykselle uusia yhteydenottoja ja lisää kauppaa. ”Pienelle yritykselle Fonectan palvelut ovat olleet hyvin kannattava sijoitus, josta on oikeasti ollut hyötyä”, Katriina kertoo. Nykyään iso osa asiakkaista tulee Google-hakukoneen ja kotisivujen kautta.

    Katriinan mielestä kotisivut näyttävät hyvältä ja ne valmistuivat vaivattomasti. Löydettävyys on ollut huippuluokkaa, sillä yritys löytyy tärkeimmillä hakusanoilla Googlen ykkössivulta. Kun asiakas löytää yrityksen, ammattimaiset kotisivut tekevät vaikutuksen ja vakuuttavat ottamaan yhteyttä.

    Yli 10 vuotta alalla toiminut yrittäjä on ollut tyytyväinen erityisesti Fonectan yhteydenpitoon ja omaan yhteyshenkilöön, joka selittää asiat selkeästi ja rauhallisesti. Vaikka kiireinen yrittäjä ei aina ehdi vastata puhelimeen, palvelu on aina ystävällistä.

    Tarvitsetko apua maineenhallinnan ja verkkolöydettävyyden parantamisessa? FONECTA KONTAKTI

    Kaikki piharakentamisen työt yhdestä paikasta

    JuurevaPro tarjoaa kokonaisvaltaista palvelua, johon kuuluu koko paketti aina suunnittelusta rakentamiseen asti. Kaikki pihaan ja puutarhaan liittyvät hankinnat ja materiaalit sisältyvät palveluun. Myös maanrakennustyöt ja koneiden kuljetus hoidetaan itse omalla kalustolla. Palvelu on joustavaa ja hinnat kilpailukykyisiä, koska lähes kaikki hoidetaan itse. Tarvittaessa yritys voi hyödyntää myös hyviä yhteistyökumppaneita.

    Toimeksiannot ovat yleensä joko omakotitalojen tai rivitalojen isohkoja pihoja, joita on tehty niin uudisrakennuksiin kuin olemassa oleviin taloihin. Uudistusta kaipaavassa pihassa vanhat rakenteet raivataan aluksi pois, minkä jälkeen tehdään uudet muurit, puurakenteet, kasvillisuusalueet, kiveykset sekä viheralueet istutuksineen.

    Korona-aika toi lisää töitä viherrakentajalle

    Korona-aika on innostanut suomalaisia piha- ja puutarhatöihin. Kesällä 2020 piharakentamisen suosio räjähti niin, että kasvien saatavuus oli välillä heikkoa. Tämän hetken trendinä on näyttävä, oleskeltava ja helppo piha, johon kaivataan apua alan ammattilaiselta. Etenkin etätöissä olevat ihmiset haluavat jotain kaunista pihalleen.

    ”Hyötykasveja halutaan selkeästi enemmän kuin aikaisemmin. Parikymmentä vuotta sitten saatettiin istuttaa yksi omenapuu, mutta nyt istutetaan marjapensaita, asennetaan viljelykauluksia ja rakennetaan kasvimaita”, Katriina kuvailee. Puutarhan ylläpito vaatii kuitenkin jonkin verran tietoa, taitoa ja perehtymistä. Aika näyttää, onko kyseessä pysyvä ilmiö vai ohimenevä trendi.

    Haluatko kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä ja lisätä myyntiä digimarkkinoinnin palveluidemme avulla? JÄTÄ YHTEYDENOTTOPYYNTÖ

    Lue lisää
  • 22.03.2021
    Verkkokampanjalla ennätysmäärä euroja hyväntekeväisyyteen

    Pelastusarmeijan perinteinen Joulupata-keräys merkitsee monille joulun alkua. Kyseessä on valtakunnallisesti tunnettu hyväntekeväisyyskeräys, joka kerää vuosittain raha- ja tavaralahjoituksia vähävaraisille. Katukuvassa nähtävien keräyspisteiden rinnalle on tullut myös verkkokeräys, joka kasvattaa suosiotaan jatkuvasti. Se on nykyään monelle lahjoittajalle mieluinen tapa kertoa tukevansa hyvää asiaa.

    Poikkeusaikana apua on kaivattu erityisen paljon, ja haasteena oli keräyskampanjan tuloksen kasvattaminen verkossa mainonnan avulla. Tavoitteena oli kasvattaa verkkokeräyksen kautta kerättyjen eurojen määrää edellisvuodesta. Samalla haluttiin, että yhä useampi yritys huomaisi kampanjan ja saisi henkilökuntansa osallistumaan keräykseen.

    Mainonnalla ja optimoinnilla noustiin kärkisijoille

    Joulupata-kampanja toteutettiin tiiviissä yhteistyössä, jossa Fonectan asiantuntijat ja Pelastusarmeijan yhteyshenkilöt työskentelivät yhdessä parhaan lopputuloksen saavuttamiseksi. Yhdeksi ratkaisuksi valittiin Google-mainonta, jonka avulla haettiin näkyvyyttä ja varmistettiin keräyskampanjan löytyminen hakutuloksista. Google Ads -mainonnalla asiakkaat ohjattiin Joulupata-keräykseen, ja mainokset saatiin näkymään kohdennetusti oikeilla sivustoilla Fonecta Display -mainonnalla.

    Lisäksi panostettiin hakukoneoptimointiin, minkä avulla Pelastusarmeijan Joulupata-keräyssivusto nousi kohderyhmässä oikeilla hakusanoilla hakutulosten etusivulle. Pelastusarmeijalle ja Joulupata-keräykselle tärkeitä hakusanoja saatiin nousemaan orgaanisissa hakutuloksissa. Kampanjasivustolle tuotettiin hakukoneystävällistä sisältöä, mikä nosti sivuston hakutuloksen sijoitusta. Lisäksi sivuston teknistä suoriutumista parannettiin.

    Verkkolahjoittajia saatiin ennätysmäärä

    Joulupata-keräys onnistui erinomaisesti, sillä tulos kasvoi huikeat 25 %. Pelastusarmeija sai rahalahjoituksia yhteensä 1 250 000 euroa, kun tavoitteena oli miljoona euroa.

    ”Vaikka katukeräyskin onnistui yli odotusten, tuli kasvua nimenomaan netistä”, Pelastusarmeijan markkinoinnin ja yritysyhteistyön vastaava Anne Fredriksson iloitsee. Hänen mielestään kohdistus yrityspäättäjiin oli myös hyvä ratkaisu.

    ”Verkkokampanja generoi liikennettä sivuillemme ja toi arvokasta näkyvyyttä, mikä varmasti poikii yrityskontakteja ja -lahjoituksia tulevaisuudessa. Suurkiitos Fonectalle hyvästä työstä. Samalla välitän Pelastusarmeijan johdon lämpimät kiitokset”, Anne kehuu.

    Joulupata-keräys haastoi Fonectan henkilöstön

    Yhteistyö huipentui Fonectan henkilökunnan osallistumiseen yli 100-vuotiaaseen Joulupata-keräykseen. Fonecta haastoi omat työntekijänsä tekemään lahjoituksia vähävaraisille ensimmäisen kerran jo vuonna 2017. Vuonna 2020 Fonecta keräsi ensi kertaa arvokkaita lahjoituksia myös kotimaisilta yrityksiltä, mikä kertoo yritysten auttamisen halun kasvusta.  

    Lue lisää Joulupata-keräyksestä www.joulupata.fi.

    Lue lisää
  • 22.04.2020
    Maltti on valttia poikkeustilanteessa

    Jauhiaisten yrittäjäpariskunnan vetämässä TNT-Putki Oy:ssa työt ovat painottuneet viime aikoina entistä enemmän yrityspuolelle. Yrittäjät seuraavat tiiviisti viranomaisten ohjeistuksia, valistavat omia LVI-asentajiaan ja suhtautuvat paniikin sijasta maalaisjärjellä ja maltilla vallitsevaan poikkeustilanteeseen. 

    Isot hankkeet etenevät

    Espoossa sijaitsevasta 112 vuotta vanhasta koulusta tulee kesällä yrityksen uusi toimitila ja sieltä yrittäjä Miili Jauhiainen vastaakin puhelimeen maalipensseli kädessään.

    ”Kuten monet muutkin yritykset, myös me käytämme nyt tilaisuuden hyödyksi ja edistämme jo aiemmin suunniteltua remonttia, kun oma väki on pääasiassa muualla kuin toimitiloissa”, kertoo seitsemän työntekijää työllistävä Jauhiainen. 

    Alkushokin jälkeen yrityksessä koettiin yksi hiljaisempi viikko, mutta sen jälkeen töitä on riittänyt normaaliin tapaan.

    ”Poikkeustilanne ei estä putkia tai vessanpönttöjä hajoamasta, joten meitä tarvitaan edelleen. Osa isoista urakoista etenee tilanteesta huolimatta tai jopa ketterämmin nyt, kun tilat kuten ravintolat, toimistot tai kauppakeskukset ovat lähestulkoon tyhjinä. Osa siirtyy kuitenkin tulevaisuuteen. Myös taloyhtiöiden remontit etenevät pakollisten töiden osalta ja työllistävät arkeamme. Tuntuu, että kuluttajapuolella remontteja on herkemmin lykätty hieman myöhemmäksi”, Jauhiainen sanoo. 

    Asiakkaiden ymmärtäminen ja joustavuus korostuu

    Putkia ei voi korjata etänä tai digitaalisesti vaan asiakkaiden luo mennään paikan päälle kuten ennenkin. Kohde on nähtävä sekä tarjouksentekovaiheessa että varsinaisessa työvaiheessa.

    ”Meidän töitä ei voi oikein etänä tehdä!”, nauraa Jauhiainen ja jatkaa: ”mutta totta kai noudatamme kohteissa varovaisuutta eli emme kättele ketään, huolehdimme hygieniasta, käytämme käsidesiä ja suojaimia sekä huolehdimme turvaväleistä.”

    Asiakkaiden erilaisten tilanteiden ymmärtäminen ja niissä joustaminen on nyt Jauhiaisen mukaan avainasemassa. Yrityksen täytyy sopeutua uuteen tilanteeseen, jotta se palvelee nyt asiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla. 

    Verkosta löytyminen tärkeää 

    TNT-Putki Oy toimii pääkaupunkiseudulla ja hyvä verkkolöydettävyys omalla markkina-alueella on Jauhiaisen mielestä yhtä tärkeää nyt kuin normaalistikin. Yrityksen verkkolöydettävyyttä on rakennettu systemaattisesti jo pitkään. 

    ”Ihmiset viettävät nyt netissä enemmän aikaa kuin yleensä ja tekevät siellä myös hankintoja, vaikkapa hanoja, aiempaa ahkerammin. Enkä usko, että tämä trendi kääntyy ainakaan laskevaan suuntaan poikkeustilanteen jälkeenkään eli kyllä meidän yrityksen pitää löytyä hyvin verkosta”, Jauhiainen pohtii. 

    Toimivat ja selkeät kotisivut, jotka löytyy hyvin Googlesta on TNT-Putki Oy:n verkkolöydettävyyden kivijalka. Yhteystiedot ja aukioloajat löytyvät myös kaikista suosituimmista netin kanavista nopeasti, jotta yhteydenotto on asiakkaalle helppoa. Hanakat-ketjuun kuuluminen tuo myös yritykselle näkyvyyttä erilaisten mainoskampanjoiden muodossa.

    Teksti: Katariina Kemppi

    Lue lisää
  • Vaikeista ajoista huolimatta PGF Autokorjaamo luottaa tulevaisuuteen
    03.04.2020
    PGF Autokorjaamo Rovaniemellä on luottavainen tulevaisuuden suhteen

    Kolme työntekijää työllistävässä rovaniemeläisessä autokorjaamossa on pitänyt kiirettä tämän viikon ja myös ensi viikolle varauskalenteri näyttää täydeltä.

    Lue lisää
  • Harrasteosa panostaa digimainontaan Fonectan kanssa
    07.02.2020
    ”Mainontaan pitää panostaa varsinkin sesonkien ulkopuolella”

    Harrasteosan ketju- ja myyntipäällikkö Jari Puustinen ei pelkää ottaa riskejä tai kokeilla uusia keinoja tavoittaakseen vapaa-ajan laitteiden huoltoa, korjausta tai varaosia tarvitsevia asiakkaita. Jo yrityksen perusfilosofia on erilainen kuin monella muulla. Toiminnan ytimessä ovat nettikaupan sijaan yrityksen kivijalkaliikkeet, joissa asiakkaita odottavat Harrasteosan asiantuntijat. Missiona on ratkaista asiakkaan ongelma hyvän palvelun avulla.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Näkyvyys ja löydettävyys moninkertaistuivat, kun kampanjoita kasvatettiin ja kohdennettiin juuri oikeille hakutermeille

    Haaste

    MM-Koneurakointi halusi kasvattaa yrityksen näkyvyyttä verkon hakukoneissa. Paremman näkyvyyden kautta toivottiin saavutettavan myös lisää asiakaskontakteja.

    Ratkaisu

    Verkkosivut
    Hakukoneoptimointi
    Google-hakusanamainonta

    Tulokset

    Uudistettujen kotisivujen ja hakukoneoptimoinnin avulla MM-Koneurakointi löytyy Googlen hakutuloksissa ensimmäisten verkkosivujen joukossa tärkeimmillä hakutermeillä. Näkyvyys hakukoneissa on toimialalla poikkeuksellinen, ja se on myös tuonut yritykselle uusia asiakkaita.

    Markkinoinnin myötä yrityksen verkkosivuilla on 200 kävijää kuukaudessa ja työjono on kasvanut 1,5 kuukaudella aiemmasta.

    https://www.mm-koneurakointi.fi/

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Puumalan Mökki- ja metsähuolto: Fonectan palveluilla tehokkaasti uusia asiakkaita

    Haaste

    Puumalan Mökki- ja Metsähuollon verkkolöydettävyydessä oli parannettavaa, sillä yritystä oli haasteellista löytää netin eri kanavista. Monet asiakkaat ovat ulkopaikkakuntalaisia, joten oli tärkeää, että yritys löytyisi verkosta helposti. 

    Ratkaisu

    Fonecta Kontakti

    Avaimet käteen -kotisivut

    Tulokset

    Yritykselle tehtiin uudet kotisivut, jotka viestivät palvelun laatua ja kattavuutta. Verkkosivuilta löytyy hyvin yrityksen yhteystiedot sekä yrityksen tarjoamat laadukkaat palvelut. Yrittäjä on kotisivujen ilmeeseen ja toimivuuteen erittäin tyytyväinen ja niille ohjautuu hyvin uusia asiakkaita.

    Fonecta Kontaktin avulla Puumalan Mökki- ja Metsähuolto nousee hyvin näkyviin verkon hakutuloksissa, joten paikallisia palveluita etsivät asiakkaat löytävät yrityksen sivustolle helposti. Palvelun avulla yrityksen tiedot löytyvät myös kattavasti yli 20 verkon kanavasta, joista kiinnostuneet asiakkaat etsivät tietoa.

    https://www.puumalanmokkijametsa.fi/

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    PKMK Palvelut Oy: Uudistetut kotisivut yhdistettynä hyvään hakukonelöydettävyyteen tuovat keikkoja

    Selkeät ja toimivat kotisivut esittelevät PKMK Palvelut Oy:n monipuolisia palveluita kattavasti. Näyttävät kuvat tekevät sivuista raikkaantuntuiset. Heti kotisivujen julkaisun jälkeen asiakkaat aktivoituivat saaden yrityksen puhelimet pirisemään ja sähköpostin laulamaan. Helppo yhteydenotto onkin yrittäjä Mika Vanhasen mielestä yksi sivuston hienoimmista ominaisuuksista. 

    Kotisivulle ohjataan yritykselle tärkeillä hakusanoilla liikennettä Googlesta. Yritys haluaa varmistaa, että he löytyvät asiakkaille silloin, kun heillä on tarvetta vaikkapa kattotöille, puunkaadolle tai kiinteistöhuollolle. 

    ”Aiemmin asiakkaat eivät meitä verkosta löytäneet mikä oli tietenkin huono juttu. Sain Fonectalta puhelun ja päätettiin sitten kokeilla Fonectan  palveluita vaikka aluksi epäilyttikin, onko tästä mitään hyötyä. Olen ollut yllättynyt miten aloimme yhtäkkiä löytymään asiakkaille verkosta ja saimme paljon enemmän keikkaa kuin odotimme”, yrittäjä Mika Vanhanen kertoo.

    https://www.pkmkpalvelut.fi/

    Lue lisää Fonectan Avaimet Käteen -kotisivuratkaisuista.

    Lue lisää Google-hakusanamainonnan ratkaisuista.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Hyvä löydettävyys googlessa ja fonectan palveluissa tuo uusia asiakkaita

    Haaste

    Siivouspalvelu Kari Toivosen markkinointia ei oltu hoidettu yhtenäisenä kokonaisuutena, jonka seurauksena markkinoinnilta odotetut tulokset eivät olleet täyttäneet haluttuja tavoitteita. Myös yrityksen kotisivut vaativat uudistamista ja hakukoneista kaivattiin parempaa löydettävyyttä.Ratkaisu

    Fonecta Kontakti + Kärkipaikka

    Avaimet käteen -kotisivut

    Hakukoneoptimointi

    Fonecta Chat -palvelu

    Hakusanamainonta

    Tulokset

    Helsingissä ja lähiseudulla siivouspalveluita yrityksille tarjoava Siivouspalvelu Kari Toivonen on todella tyytyväinen uudistettuihin kotisivuihin. Sivustolta löytyy helposti kaikki yrityksen tarjoamat palvelut ja lisäksi asiakkaat palvellaan sivustolla heti chat-palvelun ansiosta. Chatin kautta kerätään talteen tärkeät myyntikontaktit ja tarjouspyynnöt, jotka yritys kotiuttaa siivouskeikoiksi. 

    Hakukoneoptimointi on nostanut sivuston hyvin löydettäville Googlen luonnollisissa hakutuloksissa ja hakusanamainonnallakin havitellaan uusia asiakkaita Googlen kautta. Yritys löytyy kattavasti kaikilla palveluilla myös Fonectan kolmesta palvelusta (Finder.fi, Fonecta.fi ja Fonecta Caller) ja Helsingissä tehtäviin hakuihin yritys on varannut Kärkipaikan eli hakutulosten ykkössijan.

     

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Jyväskylän Laatta Leevi: Chatin avulla kotisivukävijöistä asiakkaita

    Haaste

    Ennen chat-palvelun käyttöön ottamista kotisivuille saatiin kävijöitä, mutta he usein lähtivät sieltä ottamatta yhteyttä tai pyytämättä tarjousta.

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Hakukoneoptimointi

    Google-mainonta

    Facebook-mainonta

    Tulokset

    Hakukoneoptimoinnin ja mainonnan kautta kotisivuilla käyvät asiakkaat eivät nyt vain vieraile sivuilla, vaan kyselevät tuotteista chatissa. Chatin kautta Jyväskylän Laatta Leevi on saanut palveltua asiakkaat heti sivuilla. Lisäksi on otettu talteen kuumia liidejä, joista on saatu yritykselle uusia asiakkaita.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Novosan: Digitaalisuus osana B2B-myyntiä

    Haaste

    Digitaalisuuden tuominen kiinteäksi osaksi B2B-bisnestä. Parempi löydettävyys verkosta ja asiakkaiden palveleminen ja myynnin lisääminen chat-palvelun avulla.

    Ratkaisu

    Fonecta Chat

    Google hakusanamainonta

    Hakukoneoptimointi

    Tulokset

    Ekologisista WC-ratkaisuista tuttu Novosan halusi tuoda digitaalisuuden kiinteäksi osaksi B2B-bisnestään. Yrityksen verkkolöydettävyyttä parannettiin ja myyntiorganisaation toimintaa tuettiin analytiikalla. 

    Käyttöön otettu chat-palvelu nappaa kiinnostuneet asiakkaat kiinni ja on varmistanut tasaisen konversion verkkosivuilla. Lisäksi verkkosivujen kävijämäärät kasvoivat 40 %. Yhteistyö Fonectan kanssa on tuonut liikevaihtoon kasvua yhteensä 35 %.

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Vallilan takomo: Verkko viritti kasvu-uralle

    Haaste

    Autonjousia valmistavan, maahantuovan ja asentavan Vallilan Takomon haasteena oli kehittää liiketoimintaansa kestävästi digitaalisen markkinoinnin avulla.

    Ratkaisu

    Digitaalisen markkinoinnin työkalupakin käyttöönotto
    Verkkokaupan lanseeraus
    Myyvän kampanjakokonaisuuden rakentaminen

    Tulokset 

    Käyttöön otettu monipuolinen digimarkkinoinnin työkaluvalikoima mahdollisti tehokkaasti Vallilan Takomon liikevaihdon kasvun.

    Yrityksen tavaratilausten määrä kasvoi yhteensä 35 % ja kevään kampanja toi 3500 euron arvosta tarjouspyyntöjä. Yrityksen liikevaihto kasvoi 8 %.

    "Meillä on nyt tilauskantaa loppu- ja alkuvuodeksi niin, etten muista milloin viimeksi olisi tilanne ollut näin hyvä."

    - Teemu Punkka, toimitusjohtaja

    Lue lisää
  • 07.11.2019
    Ajo-opet: Toimivilla kotisivuilla parempaa asiakaspalvelua ja näkyvyyttä verkossa

    Reippaasti kilpaillulla autokoulualalla palveluntarjoajan kotisivujen toimivuus ja asiakaspalvelu verkossa ovat merkittävässä roolissa. Autokoulu Ajo-Opet halusi toteuttaa kokonaisvaltaisen muutoksen kotisivuilleen Fonectan kanssa. Lopputuloksena ovat toimivat ja hyvännäköiset kotisivut, joille asiakkaat löytävät Google-markkinoinnin avulla ja jotka palvelevat asiakkaita valinnoissaan.

    https://www.ajo-opet.fi/

    ”Asiakkailta on tullut hyvää palautetta kotisivuista – yksi jopa kertoi valinneensa meidät pelkästään hyvien sivujen takia.” Seija Jormanainen / Ajo-Opet

    Lue lisää Fonectan kotisivut yritykselle avaimet käteen -ratkaisuista.

    Täältä löydät kaikki digimarkkinoinnin palvelut Fonectalta.

    Lue lisää