LinkedIn Storiesin avulla jaat työpäiväsi kohokohdat

Joko olet kokeillut LinkedIn Storieseja?

LinkedIn on hiljattain lanseerannut omaan palveluunsa muista sosiaalisen median kanavista tutun Stories-ominaisuuden. Voit siis jakaa lyhyitä tarinoita työpäivästäsi kuvien ja videoiden muodossa Stories-osiossa. Stories-ominaisuus on käytössä sekä yksityisille käyttäjille että yrityksille.

Mihin Stories parhaiten sopii?

Kuten muissakin Storiesit mahdollistavissa palveluissa, myös LinkedInissä yksi tarina eli Story pysyy seuraajien näkyvissä 24 tuntia sen julkaisemisesta. Koska kyseessä on lyhytaikainen julkaisu, sopii se kaikkein parhaiten lyhyiden arjen pikakuvien julkaisuun. 

Jaa siis arjen tapahtumia, pieniä hetkiä, jotka kertovat sinusta tai yrityksestäsi, joissa juhlistat onnistumisia tai jaat aitoja hetkiä työpäivästäsi. Tarinat ovat helppo tapa kertoa päivän kuulumisia ja jakaa nopeita kuvia omasta arjestasi, samalla näytät hieman enemmän itsestäsi tai yrityksestäsi sekä sitoutat seuraajasi helposti ja luot heihin pitävän suhteen.

Näin aloitat storiesien julkaisemisen:

  • Voit julkaista Storyja ainoastaan LinkedIn mobiilisovelluksen kautta
  • Varmista, että sinulla on päivitettynä sovelluksen viimeisin versio
  • Stories-ominaisuus on marraskuun alussa käytössä kaikille käyttäjille kaikissa maissa, paitsi Kiinassa.

Ota siis Stories-ominaisuus käyttöösi ja jaa kiinnostavaa sisältöä seuraajillesi! Muista myös katsoa muiden jakamia sisältöjä - näet sekä omien kontaktiesi Storyt että seuraamiesi yritysten ja henkilöiden Storyt.


Muissa kanavissa Storyt ovat saavuttaneet jättisuosion, näin uskotaan käyvän myös LinkedIn Stories:lle.


LinkedInin sivuilta löydät vastauksia siihen, miten Story luodaan sekä siihen, miten Storieseja katsotaan.

Kaipaatko apua markkinoinnissa? Me autamme!

0 0