Fonecta keskittyy markkinointipalveluihin, lopettaa display-mainonnan kumppaniverkoston

Fonecta keskittyy jatkossa PK-yritysten palvelemiseen digitaalisen markkinoinnin ja datan asiantuntijan roolissa ja sulkee display-mainonnan kumppaniverkostonsa vuodenvaihteessa. Display-mainontaa Fonectan omiin medioihin, Fonecta.fi:hin, Finderiin ja Calleriin voi jatkossakin ostaa ohjelmallisen ostamisen kautta.

”Panostamme voimakkaasti digitaaliseen mainosliiketoimintaan mainonnan ostajan ja palveluntarjoajan roolissa. Nopeasti kehittyvän mainosteknologian myötä mahdollisuuksien kirjo on niin suuri, että meidän kannattaa keskittyä siihen, jossa olemme parhaita”, kertoo Fonectan Director of Product Development Elina Teräsvirta.

PK-yrittäjät saavat jatkossakin Fonectalta kaikki digitaalisen markkinoinnin keskeiset palvelut. Yrityksen erityisosaamista ovat mm. digitaalinen markkinointi, sekä asiakasymmärrystä tukevat dataratkaisut.

”Luopumalla displayn kumppanimainosverkostosta Fonecta voi keskittyä asiantuntijapalveluihin ja kampanjasuunnitteluun digitaalisissa mainoskanavissa. Autamme pieniä ja keskisuuria yrityksiä löytämään tehokkaimmat ratkaisut omaan markkinointiinsa ja tätä kautta parantamaan digitaalista kilpailukykyään”, Teräsvirta jatkaa.

Elina Teräsvirta
Director of Product Development, Fonecta
elina.terasvirta@fonecta.com

Lisää tietoa Fonectan markkinointipalveluista: www.fonecta.fi/yrityksille

Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen. Palveluvalikoima kattaa kaikki ostoprosessin eri vaiheet aina mielenkiinnon herättämisestä ostoon ja sitouttamiseen. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää viidellä paikkakunnalla yhteensä n. 350 asiantuntijaa, jotka palvelevat 36 000 yritysasiakasta ympäri Suomen.