Ohjelmallinen ostaminen

Pyydä tarjous yrityksellesi!

ohjelmallinen ostaminen

monipuolista mainontaa eri kanavissa

Ohjelmallinen ostaminen on työkalu, jolla voidaan ostaa mainosnäyttöjä ympäri verkkoa eri mainosverkostoista ja mainoshuutokaupoista. Fonecta tarjoaa ohjelmallisen ostamisen palveluita, joissa ensisijainen tavoite on tavoittaa oikeita henkilöitä vain pelkän mediaostamisen sijaan.


Ohjelmallisella ostamisella voidaan kasvattaa yrityksen tai palvelun tunnettuutta, lisätä kohderyhmän tietoisuutta ja ohjata kohderyhmää tekemään haluttuja toimenpiteitä sivuilla.


Fonectalla on ohjelmallisen ostamisen asiakkaita keskisuurista verkkokaupoista aina julkisiin toimijoihin. Yhteistä erilaisille asiakkaille on ollut se, että he ovat halunneet tavoittaa oikeita kohderyhmiä ja kasvattaa tietoutta yrityksen tuotteista ja palveluista.


miksi ohjelmallinen ostaminen?

mainontaa useissa eri kanavissa

Ohjelmallisessa ostamisessa voidaan tarjota erilaisia viestejä monissa muodoissa. Tehokkaimmillaan viesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan  monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.

Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, Youtube-, Spotify- ja natiivimainontaa

tavoita aidosti kiinnostuneet

Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohdataan.


Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa.


lisää tehokkuutta datalla

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa tehokkaamman mediaostamisen, tarkemman kohdennuksen ja asiakkaan lähestymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Keskiössä on kohdentamiseen käytettävä data ja teknologian optimointikyvykkyydet.


Fonectan ohjelmallisen ostamisen asiantuntijoilla onkin vahva osaaminen erilaisen datan käytöstä kampanjoissa. Fonecta Audience Insights -työkalun avulla pystyt tunnistamaan oikeat kohderyhmät sivustoltasi ja mainostamaan heille ohjelmallisen ostamisen avulla.


vahva ammattitaito

Tämä kaikki on kuitenkin turhaa ilman osaavia ihmisiä. Kun aloitamme ohjelmallisen ostamisen kampanjan suunnittelun, asiantuntijamme huomioivat monia asioita, joita tehokkaan kampanjan tekemiseen vaaditaan.


Pohjalla on vankka kokemus ohjelmallisen ostamisen kampanjoista, joissa olemme nostaneet palvelun tunnettuutta tai hankkineet lisää asiakkaita.

äänimainontaa spotifyssa?

Fonectan ohjelmallisen ostamisen avulla yrityksesi voi tavoittaa tärkeimmän kohderyhmänsä myös Spotify-mainonnan avulla! 

Pyydä tarjous Spotify-mainontaa koskien

tavoita kohderyhmäsi

Fonectan ohjelmallisessa ostamisessa hyödynnetään dataa, jonka avulla mainontaa kohdennetaan tehokkaasti. Näin tavoitetaan haluttu kohderyhmä ja herätetään kiinnostusta oikealla viestillä juuri oikeassa kanavassa oikeaan aikaan.

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Ohjelmalliseen ostamiseen liittyvää tietoa

  • Brändin rakentaminen verkossa - mitä tulee ottaa huomioon identiteettiä ja imagoa hallitessa
    22.02.2021
    Brändin määritelmä pysyy mutta brändääminen tehdään nyt verkossa

    Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin Google ja sosiaalinen media. Digimaailmassa suuret mahdollisuudet yhdistyvät sudenkuoppiin, jotka voivat vahingoittaa brändiä nopeasti ja salakavalasti.

    Lue lisää
  • ABM-markkinointi eli Account Based Marketing - lue lisää siitä mitä se on
    22.02.2021
    Account Based Marketing - mitä se on?

    Account Based Marketing on suomeksi sanottuna markkinointistrategian räätälöintiä ja kohdistamista tarkkaan valituille, “käsin poimituille” asiakkaille tai asiakasryhmille massakohderyhmien sijaan.

    Yksinkertaistaen siitä voidaan käyttää myös nimitystä “yrityskohtainen markkinointi”. Tämä edellyttää hyvää asiakastuntemusta ja kykyä valita potentiaalisimmat asiakkaat, joille markkinointipanostukset kohdennetaan.

    Lue lisää
  • Monikanavaisuus mahdollistaa paremman tavoitettavuuden
    18.02.2021
    Monikanavaisuus markkinointiviestinnässä tuo tuloksia

    Monikanavaisuus on tämän päivän markkinointiviestintää. Asiakkaasi ovat päivittäin läsnä monissa eri kanavissa, jossa sinun tulee heidät kohdata jättääksesi muistijäljen asiakkaan mieleen.

    Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Maksuton Audience Insights -työkalu kertoo millaisia sivujesi kävijät ovat, jotta voit kohdentaa heille kiinnostavaa sisältöä.

Lue lisää

LinkedIn­­­-mainonta

Olemme virallinen LinkedIn- kumppani

Tavoita yrityksesi otollisin kohderyhmä tehokkaasti. Valitse avaimet käteen -paketti tai toteuta LinkedIn -kampanjasi itse.

Lue lisää

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää