Ohjelmallinen ostaminen

Pyydä tarjous yrityksellesi!

ohjelmallinen ostaminen

monipuolista mainontaa eri kanavissa

Ohjelmallinen ostaminen on työkalu, jolla voidaan ostaa mainosnäyttöjä ympäri verkkoa eri mainosverkostoista ja mainoshuutokaupoista. Fonecta tarjoaa ohjelmallisen ostamisen palveluita, joissa ensisijainen tavoite on tavoittaa oikeita henkilöitä vain pelkän mediaostamisen sijaan.


Ohjelmallisella ostamisella voidaan kasvattaa yrityksen tai palvelun tunnettuutta, lisätä kohderyhmän tietoisuutta ja ohjata kohderyhmää tekemään haluttuja toimenpiteitä sivuilla.


Fonectalla on ohjelmallisen ostamisen asiakkaita keskisuurista verkkokaupoista aina julkisiin toimijoihin. Yhteistä erilaisille asiakkaille on ollut se, että he ovat halunneet tavoittaa oikeita kohderyhmiä ja kasvattaa tietoutta yrityksen tuotteista ja palveluista.


miksi ohjelmallinen ostaminen?

mainontaa useissa eri kanavissa

Ohjelmallisessa ostamisessa voidaan tarjota erilaisia viestejä monissa muodoissa. Tehokkaimmillaan viesti on juurikin silloin, kun haluttu kohderyhmä tavoitetaan  monikanavaisesti ja juuri oikeaan aikaan.

Fonectalla ohjelmallisen ostamisen avulla voidaan tehdä display-, video-, Youtube-, Spotify- ja natiivimainontaa

tavoita aidosti kiinnostuneet

Ohjelmallisen ostamisen hienous piilee siinä, että voimme reaaliaikaisesti ostaa mainosnäyttöjä miljoonilta eri sivustoilta ja näyttää mainontaa vain silloin, kun haluttu henkilö kohdataan.


Ohjelmallisessa ostamisessa pyritään tavoittamaan aidosti kiinnostuneita henkilöitä, ei vain mainoksen näyttökertoja tietyssä mediassa.


lisää tehokkuutta datalla

Ohjelmallinen ostaminen mahdollistaa tehokkaamman mediaostamisen, tarkemman kohdennuksen ja asiakkaan lähestymisen parhaalla mahdollisella tavalla. Keskiössä on kohdentamiseen käytettävä data ja teknologian optimointikyvykkyydet.


Fonectan ohjelmallisen ostamisen asiantuntijoilla onkin vahva osaaminen erilaisen datan käytöstä kampanjoissa. Fonecta Audience Insights -työkalun avulla pystyt tunnistamaan oikeat kohderyhmät sivustoltasi ja mainostamaan heille ohjelmallisen ostamisen avulla.


vahva ammattitaito

Tämä kaikki on kuitenkin turhaa ilman osaavia ihmisiä. Kun aloitamme ohjelmallisen ostamisen kampanjan suunnittelun, asiantuntijamme huomioivat monia asioita, joita tehokkaan kampanjan tekemiseen vaaditaan.


Pohjalla on vankka kokemus ohjelmallisen ostamisen kampanjoista, joissa olemme nostaneet palvelun tunnettuutta tai hankkineet lisää asiakkaita.

äänimainontaa spotifyssa?

Fonectan ohjelmallisen ostamisen avulla yrityksesi voi tavoittaa tärkeimmän kohderyhmänsä myös Spotify-mainonnan avulla! 

Pyydä tarjous Spotify-mainontaa koskien

tavoita kohderyhmäsi

Fonectan ohjelmallisessa ostamisessa hyödynnetään dataa, jonka avulla mainontaa kohdennetaan tehokkaasti. Näin tavoitetaan haluttu kohderyhmä ja herätetään kiinnostusta oikealla viestillä juuri oikeassa kanavassa oikeaan aikaan.

Pyydä tarjous yrityksellesi!

Ohjelmalliseen ostamiseen liittyvää tietoa

Ohjelmallinen myynti ja ostaminen ovat mukana myös tietopankkimme artikkeleissa. Tuotamme jatkuvasti kattavaa sisältöä digimarkkinointia ajatellen. Tutustu tietopankin sisältöihin. Alle on kerätty esimerkkejä, jotka liittyvät myös ohjelmalliseen myyntiin ja ostamiseen. 

  • Miten 3. osapuolen evästeiden muutokset vaikuttavat mainostajaan?
    08.04.2021
    Evästeiden poistumisen vaikutukset mainontaan

    Olemme verkkomainonnassa tottuneet siihen, että mainonta on voitu kohdentaa tehokkaasti ja sen avulla on saatu merkittäviä tuloksia. Nyt 3. osapuolen evästeisiin ja yksityisasetuksiin on tulossa merkittäviä muutoksia, tässä blogissa avaamme syitä muutoksen taustalla ja sitä, millaisia vaikutuksia niillä on mainostamiseen.

    Lue lisää
  • Spotify-mainonta - tavoita kohderyhmäsi tarkkaan valituissa tilanteissa ja tunnetiloissa
    24.03.2021
    Spotify-mainonta: tavoita kohderyhmäsi tarkkaan valituissa tilanteissa ja tunnetiloissa

    Spotify on laadukas markkinointikanava, joka yhdistää tehokkaasti äänimainonnan ja visuaalisen mainonnan, ja joka tavoittaa monet eri ikäluokat. Miten Spotify-mainonta toimii, keitä sillä tavoittaa ja mitä se maksaa? Tutustu suomalaisten yritysten mainontamahdollisuuksiin maailman suurimman suoratoistopalvelun, Spotify Ads -mainostusalustalla.

    Lue lisää
  • Brändin rakentaminen verkossa - mitä tulee ottaa huomioon identiteettiä ja imagoa hallitessa
    22.02.2021
    Brändin määritelmä pysyy mutta brändääminen tehdään nyt verkossa

    Brändi on yrityksesi sielu ja persoona, joka erottaa sen muista. Brändin rakentaminen on strategista työtä, jota sanelevat nykyään yhä voimakkaammin Google ja sosiaalinen media. Digimaailmassa suuret mahdollisuudet yhdistyvät sudenkuoppiin, jotka voivat vahingoittaa brändiä nopeasti ja salakavalasti.

    Lue lisää

Saatat olla kiinnostunut myös näistä

Facebook­­­-mainonta

Hinta alkaen

290

€/kk

+ alv

Hyödynnä video- tai kuvamainontaan eri mainosmuodoissa Facebookissa ja Instagramissa.

Lue lisää

LinkedIn­­­-mainonta

Olemme virallinen LinkedIn- kumppani

Tavoita yrityksesi otollisin kohderyhmä tehokkaasti. Valitse avaimet käteen -paketti tai toteuta LinkedIn -kampanjasi itse.

Lue lisää

Fonecta Chat

Hinta alkaen

231

€/kk

+ alv

Ajantasainen asiakasrekisteri tehostaa myynnin, markinnoinnin ja asiakaspalvelun toimenpiteitä.

Lue lisää