Novosan: Digitaalisuus osana B2B-myyntiä

Ekologisista WC-ratkaisuistaan tuttu Novosan halusi tuoda digitaalisuuden kiinteäksi osaksi B2B-bisnestään. Yrityksen tavoitteisiin kuuluivat myös parempi löydettävyys verkosta, asiakkaiden palveleminen sekä myynnin lisääminen chat-palvelun avulla.

Chat-palvelu toi lisää asiakkaita ja liikevaihtoa

Novosan otti käyttöön Fonecta Chat -palvelun, joka nappaa kiinnostuneet asiakkaat kiinni ja varmistaa tasaisen konversion verkkosivuilla. Yrityksen verkkolöydettävyyttä parannettiin ja myyntiorganisaation toimintaa tuettiin analytiikalla.

Markkinointiratkaisujen ansiosta Novosanin verkkosivujen kävijämäärät kasvoivat 40 %.  Yhteistyö Fonectan kanssa on tuonut liikevaihtoon kasvua yhteensä 35 %.

Tiesitkö että Fonectan tarjoama digimarkkinointi onnistuu kattavasti yrityksen erilaisten tarpeiden mukaan? Löydämme parhaat markkinoinnin kanavat asiakkaillesi - ota yhteyttä!

0